Ranking punktów na dzień 03.07.2025 r.

Nr karty Złota Drzazga Liczba punktów
25000123 5 743
25000124 1 425
25000126 1 417
25000125 1 351
25000127 888
25000138 713
25000129 594
25000162 407
25000132 453
25000166 338
25000240 525
25000211 456
25000131 558
25000396 454
25000156 348
25000139 389
25000180 324
25000186 328
25000143 377
25000135 319
25000250 281
25000128 353
25000134 340
25000228 303
25000142 337
25000150 328
25000246 335
25000398 295
25000133 246
25000145 247
25000164 231
25000161 214
25000151 216
25000141 253
25000149 262
25000148 246
25000206 197
25000216 287
25000179 200
25000191 225
25000136 200
25000439 137
25000176 232
25000269 190
25000168 253
25000144 150
25000286 181
25000333 202
25000178 204
25000222 163

Regulamin Programu Lojalnościowego „Złota Drzazga” Edycja 2025

§1 Postanowienia ogólne

  1. Organizatorem Programu Lojalnościowego „Złota Drzazga” (dalej „Program”) jest Drzazga Akcesoria Meblowe Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, ul. Karmelkowa 66, 52-319 Wrocław, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000736777, NIP: 8943129846, REGON: 380541224 (dalej „Organizator”).
  2. Program obejmuje okres sprzedaży od dnia 1 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.
  3. Program skierowany jest do klientów Organizatora, zarówno firm (kontrahentów), jak i osób fizycznych.
  4. Program ma na celu promowanie i nagradzanie klientów za regularne zakupy w sklepie Organizatora.

§2 Warunki uczestnictwa

  1. Uczestnikiem Programu (dalej „Uczestnik”) może być każda firma lub osoba fizyczna, która posiada Kartę Lojalnościową „Złota Drzazga” Edycja 2025 (dalej „Karta”).
  2. Karta wydawana jest bezpłatnie przez Organizatora i zawiera indywidualny numer przypisany do konta kontrahenta w systemie sprzedażowym Organizatora.
  3. Uczestnik Programu nie może mieć żadnych przeterminowanych płatności na dzień zakończenia edycji Programu, tj. 15 stycznia 2026 r., aby jego punkty zostały uwzględnione w rankingu końcowym.
  4. Uczestnictwo w Programie oznacza akceptację niniejszego regulaminu.

§3 Zasady naliczania punktów

  1. Punkty w Programie są naliczane na podstawie wartości zakupów netto (tj. bez uwzględnienia VAT) dokonanych u Organizatora.
  2. Punkty są naliczane według następujących zasad:
    • 1 punkt za każde 100 zł netto wydane na zakup produktów,
    • 2 punkty za każde 100 zł netto wydane na zakup produktów marek GTV i Hafele,
    • 3 punkty za każde 100 zł netto wydane na zakup produktów z kategorii uchwyty.
  3. Dodatkowe punkty przyznawane są za regularność zakupów:
    • 300 punktów za zakupy o wartości minimum 500 zł netto miesięcznie przez 12 kolejnych miesięcy,
    • 200 punktów za zakupy o wartości minimum 500 zł netto miesięcznie przez 11 miesięcy,
    • 100 punktów za zakupy o wartości minimum 500 zł netto miesięcznie przez 10 miesięcy.
  4. Do rankingu liczą się zakupy dokonane każdym kanałem sprzedaży, tj. online, stacjonarnie oraz przez przedstawicieli handlowych.
  5. Organizator zastrzega sobie prawo do odjęcia punktów w przypadku zwrotów zakupionych towarów.

§4 Nagrody i zasady przyznawania

  1. W Programie przewidziane są nagrody o łącznej wartości 30 000 zł brutto (wg wartości katalogowej), które zostaną przyznane 30 Uczestnikom z największą liczbą punktów.
  2. Wśród nagród znajdują się:
    • luksusowy telewizor,
    • voucher na weekend w ekskluzywnym SPA,
    • zestawy topowych narzędzi,
    • inne atrakcyjne nagrody.
  3. Rozstrzygnięcie Programu i ogłoszenie zwycięzców nastąpi do dnia 16 stycznia 2026 r.
  4. Nagrody zostaną wręczone do dnia 20 stycznia 2026 r.
  5. Nagrody nie podlegają wymianie na gotówkę ani inne ekwiwalenty.
  6. Ostateczne wyniki rankingu zostaną opublikowane na stronie www.drzazgasklep.pl.

§5 Ranking i jego aktualizacja

  1. Aktualny ranking punktowy Uczestników będzie dostępny na stronie internetowej www.drzazgasklep.pl, w stopce pod linkiem „ZŁOTA DRZAZGA 2025”.
  2. Ranking będzie aktualizowany dwa razy w miesiącu, a w grudniu 2025 r. na koniec każdego tygodnia.

§6 Postanowienia końcowe

  1. Regulamin Programu jest dostępny na stronie internetowej Organizatora www.drzazgasklep.pl oraz w siedzibie Organizatora.
  2. Organizator zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Regulaminie, pod warunkiem, że zmiany te nie wpłyną negatywnie na prawa nabyte przez Uczestników do dnia ich wprowadzenia.
  3. Wszelkie spory wynikłe z realizacji Programu będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Organizatora.
  4. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego.

Regulamin wchodzi w życie z dniem 1 stycznia 2025 r.