Ranking punktów na dzień 15.03.2025 r.

Nr karty Złota Drzazga Liczba punktów
25000123 1 584
25000124 664
25000126 459
25000125 374
25000134 312
25000129 292
25000150 299
25000138 258
25000127 248
25000250 175
25000139 226
25000132 192
25000156 172
25000133 169
25000180 166
25000131 216
25000176 200
25000162 159
25000228 162
25000439 108
25000135 136
25000143 126
25000246 156
25000148 135
25000164 102
25000151 103
25000157 92
25000136 111
25000161 107
25000142 116
25000166 72
25000243 95
25000128 103
25000286 82
25000146 97
25000230 94
25000169 55
25000224 68
25000255 124
25000178 86
25000171 89
25000149 95
25000396 90
25000179 76
25000206 56
25000137 121
25000188 60
25000204 81
25000195 75
25000158 60

Regulamin Programu Lojalnościowego „Złota Drzazga” Edycja 2025

§1 Postanowienia ogólne

  1. Organizatorem Programu Lojalnościowego „Złota Drzazga” (dalej „Program”) jest Drzazga Akcesoria Meblowe Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, ul. Karmelkowa 66, 52-319 Wrocław, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000736777, NIP: 8943129846, REGON: 380541224 (dalej „Organizator”).
  2. Program obejmuje okres sprzedaży od dnia 1 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.
  3. Program skierowany jest do klientów Organizatora, zarówno firm (kontrahentów), jak i osób fizycznych.
  4. Program ma na celu promowanie i nagradzanie klientów za regularne zakupy w sklepie Organizatora.

§2 Warunki uczestnictwa

  1. Uczestnikiem Programu (dalej „Uczestnik”) może być każda firma lub osoba fizyczna, która posiada Kartę Lojalnościową „Złota Drzazga” Edycja 2025 (dalej „Karta”).
  2. Karta wydawana jest bezpłatnie przez Organizatora i zawiera indywidualny numer przypisany do konta kontrahenta w systemie sprzedażowym Organizatora.
  3. Uczestnik Programu nie może mieć żadnych przeterminowanych płatności na dzień zakończenia edycji Programu, tj. 15 stycznia 2026 r., aby jego punkty zostały uwzględnione w rankingu końcowym.
  4. Uczestnictwo w Programie oznacza akceptację niniejszego regulaminu.

§3 Zasady naliczania punktów

  1. Punkty w Programie są naliczane na podstawie wartości zakupów netto (tj. bez uwzględnienia VAT) dokonanych u Organizatora.
  2. Punkty są naliczane według następujących zasad:
    • 1 punkt za każde 100 zł netto wydane na zakup produktów,
    • 2 punkty za każde 100 zł netto wydane na zakup produktów marek GTV i Hafele,
    • 3 punkty za każde 100 zł netto wydane na zakup produktów z kategorii uchwyty.
  3. Dodatkowe punkty przyznawane są za regularność zakupów:
    • 300 punktów za zakupy o wartości minimum 500 zł netto miesięcznie przez 12 kolejnych miesięcy,
    • 200 punktów za zakupy o wartości minimum 500 zł netto miesięcznie przez 11 miesięcy,
    • 100 punktów za zakupy o wartości minimum 500 zł netto miesięcznie przez 10 miesięcy.
  4. Do rankingu liczą się zakupy dokonane każdym kanałem sprzedaży, tj. online, stacjonarnie oraz przez przedstawicieli handlowych.
  5. Organizator zastrzega sobie prawo do odjęcia punktów w przypadku zwrotów zakupionych towarów.

§4 Nagrody i zasady przyznawania

  1. W Programie przewidziane są nagrody o łącznej wartości 30 000 zł brutto (wg wartości katalogowej), które zostaną przyznane 30 Uczestnikom z największą liczbą punktów.
  2. Wśród nagród znajdują się:
    • luksusowy telewizor,
    • voucher na weekend w ekskluzywnym SPA,
    • zestawy topowych narzędzi,
    • inne atrakcyjne nagrody.
  3. Rozstrzygnięcie Programu i ogłoszenie zwycięzców nastąpi do dnia 16 stycznia 2026 r.
  4. Nagrody zostaną wręczone do dnia 20 stycznia 2026 r.
  5. Nagrody nie podlegają wymianie na gotówkę ani inne ekwiwalenty.
  6. Ostateczne wyniki rankingu zostaną opublikowane na stronie www.drzazgasklep.pl.

§5 Ranking i jego aktualizacja

  1. Aktualny ranking punktowy Uczestników będzie dostępny na stronie internetowej www.drzazgasklep.pl, w stopce pod linkiem „ZŁOTA DRZAZGA 2025”.
  2. Ranking będzie aktualizowany dwa razy w miesiącu, a w grudniu 2025 r. na koniec każdego tygodnia.

§6 Postanowienia końcowe

  1. Regulamin Programu jest dostępny na stronie internetowej Organizatora www.drzazgasklep.pl oraz w siedzibie Organizatora.
  2. Organizator zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Regulaminie, pod warunkiem, że zmiany te nie wpłyną negatywnie na prawa nabyte przez Uczestników do dnia ich wprowadzenia.
  3. Wszelkie spory wynikłe z realizacji Programu będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Organizatora.
  4. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego.

Regulamin wchodzi w życie z dniem 1 stycznia 2025 r.