Ranking punktów na dzień 11.04.2025 r.

Nr karty Złota Drzazga Liczba punktów
25000123 2313
25000124 840
25000126 769
25000138 558
25000125 468
25000129 378
25000134 340
25000127 339
25000131 318
25000150 318
25000162 289
25000139 289
25000132 249
25000396 244
25000143 223
25000211 218
25000156 203
25000250 202
25000176 200
25000135 199
25000246 190
25000180 187
25000133 177
25000228 175
25000128 175
25000142 166
25000148 165
25000136 162
25000225 149
25000255 144
25000145 137
25000186 135
25000151 128
25000398 128
25000286 126
25000171 126
25000243 124
25000164 122
25000179 114
25000146 113
25000439 113
25000233 111
25000161 108
25000166 106
25000210 104
25000169 103
25000157 103
25000158 94
25000154 81
25000260 69

Regulamin Programu Lojalnościowego „Złota Drzazga” Edycja 2025

§1 Postanowienia ogólne

  1. Organizatorem Programu Lojalnościowego „Złota Drzazga” (dalej „Program”) jest Drzazga Akcesoria Meblowe Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, ul. Karmelkowa 66, 52-319 Wrocław, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000736777, NIP: 8943129846, REGON: 380541224 (dalej „Organizator”).
  2. Program obejmuje okres sprzedaży od dnia 1 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.
  3. Program skierowany jest do klientów Organizatora, zarówno firm (kontrahentów), jak i osób fizycznych.
  4. Program ma na celu promowanie i nagradzanie klientów za regularne zakupy w sklepie Organizatora.

§2 Warunki uczestnictwa

  1. Uczestnikiem Programu (dalej „Uczestnik”) może być każda firma lub osoba fizyczna, która posiada Kartę Lojalnościową „Złota Drzazga” Edycja 2025 (dalej „Karta”).
  2. Karta wydawana jest bezpłatnie przez Organizatora i zawiera indywidualny numer przypisany do konta kontrahenta w systemie sprzedażowym Organizatora.
  3. Uczestnik Programu nie może mieć żadnych przeterminowanych płatności na dzień zakończenia edycji Programu, tj. 15 stycznia 2026 r., aby jego punkty zostały uwzględnione w rankingu końcowym.
  4. Uczestnictwo w Programie oznacza akceptację niniejszego regulaminu.

§3 Zasady naliczania punktów

  1. Punkty w Programie są naliczane na podstawie wartości zakupów netto (tj. bez uwzględnienia VAT) dokonanych u Organizatora.
  2. Punkty są naliczane według następujących zasad:
    • 1 punkt za każde 100 zł netto wydane na zakup produktów,
    • 2 punkty za każde 100 zł netto wydane na zakup produktów marek GTV i Hafele,
    • 3 punkty za każde 100 zł netto wydane na zakup produktów z kategorii uchwyty.
  3. Dodatkowe punkty przyznawane są za regularność zakupów:
    • 300 punktów za zakupy o wartości minimum 500 zł netto miesięcznie przez 12 kolejnych miesięcy,
    • 200 punktów za zakupy o wartości minimum 500 zł netto miesięcznie przez 11 miesięcy,
    • 100 punktów za zakupy o wartości minimum 500 zł netto miesięcznie przez 10 miesięcy.
  4. Do rankingu liczą się zakupy dokonane każdym kanałem sprzedaży, tj. online, stacjonarnie oraz przez przedstawicieli handlowych.
  5. Organizator zastrzega sobie prawo do odjęcia punktów w przypadku zwrotów zakupionych towarów.

§4 Nagrody i zasady przyznawania

  1. W Programie przewidziane są nagrody o łącznej wartości 30 000 zł brutto (wg wartości katalogowej), które zostaną przyznane 30 Uczestnikom z największą liczbą punktów.
  2. Wśród nagród znajdują się:
    • luksusowy telewizor,
    • voucher na weekend w ekskluzywnym SPA,
    • zestawy topowych narzędzi,
    • inne atrakcyjne nagrody.
  3. Rozstrzygnięcie Programu i ogłoszenie zwycięzców nastąpi do dnia 16 stycznia 2026 r.
  4. Nagrody zostaną wręczone do dnia 20 stycznia 2026 r.
  5. Nagrody nie podlegają wymianie na gotówkę ani inne ekwiwalenty.
  6. Ostateczne wyniki rankingu zostaną opublikowane na stronie www.drzazgasklep.pl.

§5 Ranking i jego aktualizacja

  1. Aktualny ranking punktowy Uczestników będzie dostępny na stronie internetowej www.drzazgasklep.pl, w stopce pod linkiem „ZŁOTA DRZAZGA 2025”.
  2. Ranking będzie aktualizowany dwa razy w miesiącu, a w grudniu 2025 r. na koniec każdego tygodnia.

§6 Postanowienia końcowe

  1. Regulamin Programu jest dostępny na stronie internetowej Organizatora www.drzazgasklep.pl oraz w siedzibie Organizatora.
  2. Organizator zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Regulaminie, pod warunkiem, że zmiany te nie wpłyną negatywnie na prawa nabyte przez Uczestników do dnia ich wprowadzenia.
  3. Wszelkie spory wynikłe z realizacji Programu będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Organizatora.
  4. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego.

Regulamin wchodzi w życie z dniem 1 stycznia 2025 r.